Trainingen

Elke donderdagavond van 21.00 uur tot 22.00 uur trainen wij met onze vereniging in zwembad de Sypel in Harderwijk.

Onder leiding van onze trainer Peter Boom oefenen we wekelijks onze skills, simuleren we rescue-scenario’s en doen wat aan onze conditie. Alles met als doel om een nog betere duiker te worden. Dit alles gebeurt in een zeer relaxte en gemoedelijke sfeer. Alle duikers, van elk niveau, kunnen op deze manier meetrainen en zich verbeteren.

Onze trainer staat altijd garant voor nieuwe uitdagingen en zit altijd vol met ideeën:

Een onderwaterhuis bouwen, onder netten door en door buizen heen, onder water frikandellen eten, rescue-oefeningen, buddyteams tot het uiterste testen, noem maar op! Met Peter erbij kom je gegarandeerd moe, maar voldaan het water uit!

We nodigen iedereen die nog geen lid is dan ook van harte uit om eens vrijblijvend met ons mee te trainen!

Let op !

Iedereen die deel wil nemen aan de trainingen dient in het bezit te zijn van een “Open Water” brevettering of gelijkwaardig niveau.