Goed navigeren is een sport, die ook jij kan leren.
Wellicht vond u het ook verassend dat uw instructeur of divemaster op ieder moment van de duik wist waar jullie zich bevonden, terwijl u zelf hier geen weet meer van had. Dat heet navigeren.
Navigeren is leuk als je weet hoe het moet. Goede navigatie is niet alleen belangrijk in water met weinig zicht maar ook in tropisch water raken duikers vaak de weg kwijt. Tijdens deze specialty leer je een combinatie te maken van kompasnavigatie en natuurlijke navigatie. We brengen je de vaardigheden en kennis bij die nodig zijn voor het navigeren onder water. Je leert tijdens de cursus hoe om te gaan met een kompas. Hoe je natuurlijke navigatie kunt gebruiken en het zwemmen van verschillende patronen. Tijdens de cursus zullen we ook tijd besteden aan de controle over je drijfvermogen aangezien dat een must is bij navigeren. .
Wie durft de uitdaging aan te gaan, om na een lange duik weer terug te keren bij het beginpunt van de duik?
Geef je nu op en leer navigeren!!!

Minimale vereiste: In het bezit zijn van een Padi Open Water brevet of gelijkwaardig brevet. (ouder dan 10 jaar)

Heb je vragen en/of wil je je graag opgeven voor deze cursus stuur een mailtje naar: opleidingen@duikverenigingminkedive.nl

Prijs: €135,- inclusief een theorieles, een opfriscursus in het zwembad en drie buitenwater duiken en het Padi Navigatie duiker brevet.