Bootduik Specialty

Waarom de PADI Bootduik Specialty ?
De PADI Bootduik Specialty is ontworpen om duikers vertrouwd te maken met de vaardigheden, theorie, planning, organisatie, procedures, technieken en het voordeel van het duiken vanaf een boot. De cursus is bedoeld als een veilige inleiding voor het doen van bootduiken en geeft je een bootduik specialty brevet wat mee telt voor je Master Scuba Diver brevet.

Wat zijn de brevetteringseisen ?
Je dient te beschikken over een PADI Open Water Diver brevet of PADI Junior Open Water Diver brevet of een gelijkwaardig brevet van een andere duikorganisatie.

Hoe ziet het lesschema eruit ?
De cursus bestaat uit 1 theoriesessie en 2 buitenwaterduiken.
Je dient zelf te beschikken over een volledige duikrusting. Het gebruik van een deco boei is verplicht tijdens deze cursus, daarnaast is het aan te bevelen dat iedere duiker een eigen lamp heeft.
Heb je zelf geen volledige duik uitrusting, kun je deze kopen (deco boei) of huren bij de vereniging.

Medische verklaring
Voor deelname aan deze cursus dien je in het bezit te zijn van een geldige medische verklaring. Wanneer je op het moment van de cursus bij een arts onder behandeling bent, of je hebt een medische aandoening (gehad) welke een risicofactor is voor het duiken algemeen of bootduiken in het bijzonder, moet je eerst een arts raadplegen. De arts dient dan een verklaring te ondertekenen dat de behandeling of aandoening geen probleem oplevert voor het duiken.

Heb je vragen en/of wil je je graag opgeven voor deze cursus?

Stuur een mailtje naar: opleidingen@duikverenigingminkedive.nl

Prijs: €135,- exclusief de kosten voor de boot.